هتل آپارتمان های کیش
تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نویسنده : samiM

هتل قائم کیش هتل 2 ستاره است که در مرکز جزیره کیش واقه شده است و از لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی قرار گرفته که نزدیک به مراکز تجاری و دریا و همچنین بازار زیتون می باشد این هتل دارای 2 ساختمان نوساز و قدیمی می باشد که بسیار زیبا می باشد و برای مسافرانتور کیش آذر 94 که برای خرید به جزیره کیش می روند مناسب است . هتل قائم کیش دارای اتاق های راحت و تمیز برای میهمانان تور کیش لحظه آخری می باشد و آماده پذیرایی از آن ها است . امکانات هتل از جمله رستوران  ، کافی شاپ ، صندق امانات و . . . می باشد این هتل از نظر قیمت مناسب و دارای کیفیت خوبی  می باشد .

 

هتل سالار کیش هتلی 2 ستاره در کیش می باشد که در مجاورت هتل داریوش قرار دارد و از جاذبه های دیدنی که نزدیک به این هتل میباشد ساحل مرجانی زیبای کیش است. این هتل دارای سوئیت ها و اتاق های 1 ، 2 ، 3 خوابه است که مجهز به امکانات لازم می باشد مسافران تور کیش آبان 94 می توانند هتل سالار کیش را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفر خوبی را به یادگار بگذارند. شما میتوانید تفریحاتی را در اسکله تفریحی که نزدیک به هتل است تجربه کنید و سفر خوبی را با تور کیش پاییز 94  و اقامت در این هتل داشته باشید.

 

مطالب مرتبط:

تور 2 شب و 3 روز کیش ورودی 1 آذر پاییز 94

تور 2 شب و 3 روز کیش ورودی 2 آذر پاییز 94

هتل فانوس کیش

هتل ستاره طلایی کیش




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
برچسب‌ها: هتل آپارتمان های کیش, هتل های 2 ستاره کیش , هتل سالار کیش,هتل قائم کیش ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید